S.G. Personal Docent

Provisió de Llocs 2014-2015

Inici > Concursos

Convocatòria cos de Mestres 2014-2015.

  • Publicacions.
  • Orde normes procedimentals

    Convocatòria

  • Presentació de sol·licituds.
  • El termini de presentació de sol·licituds i documents serà de quinze dies hàbils que començarà a computar-se el dia 6 de novembre i acabarà el dia 24 de novembre de 2014, ambdós inclosos. Durant este termini podrà desistir-se de la sol·licitud presentada.
    Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, no es tindrà en compte cap sol·licitud nova ni modificació alguna de l’entregada, ni documentació referida als mèrits aportats, ni cap renúncia a la participació excepte el que s’establix en la convocatòria.

    • Participants dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

      Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància telemàtica per mitjà de l'aplicació destinada a este efecte (consultar funcionament en Instruccions), i cal que amb posterioritat formulen les peticions telemàticament. Durant el mes de gener de 2015, s'obrirà un termini de set dies naturals perquè els participants sol·liciten les peticions per via telemàtica.

      En el cas que tinga algun problema amb els dígits del propi compte bancari, o per a qualsevol incidència informàtica o problema relacionat amb l’accés a l’aplicació, vaja a la pàgina web del SAI:
      http://sai.edu.gva.es

      Per a més informació sobre el contingut de la convocatòria consulte amb la direcció territorial corresponent. Telèfons:

      • Direcció Territorial d’Alacant:
        • 965934693 - Mestres
        • 965935019 - Secundària i Altres Cossos
      • Direcció Territorial de Castelló:
        • 964358446 - Mestres
        • 964358463 - Secundària i Altres Cossos
      • Direcció Territorial de València:
        • 961964060 - Mestres
        • 961964042 - Secundària i Altres Cossos
      • Servicis Centrals:
        • 961970664
        • 961970660
        • 961970656
        • 961970836

      En el cas d'haver participat en el concurs de trasllats convocat en el curs 2013/14, si el participant no aporta cap nou mèrit i fa valdre la baremació de la documentació aportada en el concurs, no serà necessària la presentació de la instància d'Aportació de Mèrits en les direccions territorials d'Educació, Cultura i Esport.
      En el cas dels participants que desitgen revisar o aportar nous mèrits, o bé, el personal docent que no va participar en el concurs de trasllats convocat en el curs 2013/14, hauran de presentar la documentació acreditativa pertinent (sobre) i la instància d'Aportació de Mèrits en les direccions territorials corresponents.

    • Reingressats.

      Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància, d'acord amb model oficial, que els serà facilitada en les direccions territorials d'Educació i en esta pàgina web, i cal que amb posterioritat formulen les peticions telemàticament. Durant el mes de gener de 2015, s'obrirà un termini de set dies naturals perquè els participants sol·liciten les seues peticions per via telemàtica.

      Nota:Descarregue’s esta instància si no pot presentar la sol·licitud telemàtica (només participants d’estos apartats):

      Instància

Nota 1:
Els sobres s'arreplegaran i s'entregaran en les direccions territorials corresponents.

Nota 2:
Per als participants dependents de la Conselleria d'Educació, cultura i Esport, no serà necessari presentar el full de servicis, ni tampoc el certificat d'haver format part d'algun tribunal.

Nota 3:
El sobre de participació només s'utilitzarà per a la presentació de mèrits. El full d'aportació de mèrits haurà de descarregar-se-la de la web.

Descàrrega d'Annexos - cos de Mestres 2014-2015.

  • Annex I - Barem de Mèrits
  • Annex I

  • Annex II - Zones i Localitats
  • Annex II

  • Annex III - Centres de Primària
  • Annex III

  • Annex IV - Centres de Secundària
  • Annex IV

  • Annex V - Centres Rurals Agrupats
  • Annex V

  • Annex VI - Centres de FPA
  • Annex VI

  • Annex VII - Codis d'Especialitats
  • Annex VII

Instruccions de participació

  • Instruccions generals de participació
  • Instruccions generals de participació

  • Instruccions per a omplir i presentar la sol·licitud telemàtica
  • Instruccions sol·licitud

    Aportació de Mèrits.

  • Instruccions dret preferent.
  • Dret Preferent

  • Aclariment sobre instàncies i sobres
    • Codis Provincials:
    • 03 - Alacant
      12 - Castelló
      46 - València

    • Sobre destinat a Publicacions, premis i mèrits només
    • - Es referix només als mèrits dels subapartats 6.1 (Publicacions) , 6.2 (Premis d'Investigació) i 6.3 a, b i c (Mèrits Artístics i Literaris).

      - Els mèrits corresponents a la resta d'apartats i subapartats s'inclouran en el sobre de participació general.

Convocatòria cossos de Secundària i Altres Cossos 2014-2015.

  • Publicacions.
  • Orde normes procedimentals

    Convocatòria

  • Presentació de sol·licituds.
  • El termini de presentació de sol·licituds i documents serà de quinze dies hàbils que començarà a computar-se el dia 6 de novembre i acabarà el dia 24 de novembre de 2014 , ambdós inclosos. Durant este termini podrà desistir-se de la sol·licitud presentada.
    Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, no es tindrà en compte cap sol·licitud nova ni modificació alguna de l’entregada, ni documentació referida als mèrits aportats, ni cap renúncia a la participació excepte el que s’establix en la convocatòria.

    • Participants dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

      Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància telemàtica per mitjà de l'aplicació destinada a este efecte (consultar funcionament en Instruccions), devent posteriorment formular les peticions telemàticament. Durant el mes de gener de 2015, s'obrirà un termini de set dies naturals perquè els participants sol·liciten les peticions per via telemàtica.

      En el cas que tinga algun problema amb els dígits del propi compte bancari, o per a qualsevol incidència informàtica o problema relacionat amb l’accés a l’aplicació, vaja a la pàgina web del SAI:
      http://sai.edu.gva.es

      Per a més informació sobre el contingut de la convocatòria consulte amb la direcció territorial corresponent. Telèfons:

      • Direcció Territorial d’Alacant:
        • 965934693 - Mestres
        • 965935019 - Secundària i Altres Cossos
      • Direcció Territorial de Castelló:
        • 964358446 - Mestres
        • 964358463 - Secundària i Altres Cossos
      • Direcció Territorial de València:
        • 961964060 - Mestres
        • 961964042 - Secundària i Altres Cossos
      • Servicis Centrals:
        • 961970664
        • 961970660
        • 961970656
        • 961970836

      En el cas d'haver participat en el concurs de trasllats convocat en el curs 2013/14, si el participant no aporta cap nou mèrit i fa valdre la baremació de la documentació aportada en el concurs, no serà necessària la presentació de la instància d'Aportació de Mèrits en les direccions territorials d'Educació, Cultura i Esport.
      En el cas dels participants que desitgen revisar o aportar nous mèrits, o bé, el personal docent que no va participar en el concurs de trasllats convocat en el curs 2013/14, hauran de presentar la documentació acreditativa pertinent (sobre) i la instància d'Aportació de Mèrits en les direccions territorials corresponents.

    • Reingressats.

      Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància, d'acord amb model oficial, que els serà facilitada en les direccions territorials d'Educació i en esta pàgina web, i cal que amb posterioritat formulen les peticions telemàticament. Durant el mes de gener de 2015, s'obrirà un termini de set dies naturals perquè els participants sol·liciten les seues peticions per via telemàtica.

      Nota: Descarregue’s esta instància si no pot presentar la sol·licitud telemàtica (només participants d’estos apartats):

      Instància

Nota 1:
Els sobres s'arreplegaran i s'entregaran en les direccions territorials corresponents.

Nota 2:
Per als participants dependents de la Conselleria d'Educació, cultura i Esport, no serà necessari presentar el full de servicis, ni tampoc el certificat d'haver format part d'algun tribunal.

Nota 3:
El sobre de participació només s'utilitzarà per a la presentació de mèrits. El full d'aportació de mèrits haurà de descarregar-se-la de la web.

Descàrrega d'Annexos - cossos de Secundària i Altres Cossos 2014-2015.

  • Annex I - Barem de Mèrits
  • Annex I

  • Annex II - Centres de Secundària i F.P.
  • Annex II

  • Annex III - Centres d'E.O.I.
  • Annex III

  • Annex IV - Centres de Música i Arts Escèniques
  • Annex IV

  • Annex V - Centres d'Arts Plàstiques i Disseny
  • Annex V

  • Annex VI - Zones i Localitats
  • Annex VI

  • Annex VII - Codis d'Especialitats
  • Annex VII

  • Sol·licitud per a Romandre en el Destí Actual
  • Sol·licitud

Instruccions de participació

  • Instruccions generals de participació
  • Instruccions generals de participació

  • Instruccions per a omplir i presentar la sol·licitud telemàtica
  • Instruccions sol·licitud

    Aportació de Mèrits.

  • Instruccions dret preferent.
  • Dret Preferent

  • Aclariment sobre instàncies i sobres
    • Codis Provincials:
    • 03 - Alacant
      12 - Castelló
      46 - València

    • Sobre destinat a Publicacions, premis i mèrits només
    • - Es referix només als mèrits dels subapartats 6.1 (Publicacions) , 6.2 (Premis d'Investigació) i 6.3 a, b i c (Mèrits Artístics i Literaris).

      - Els mèrits corresponents a la resta d'apartats i subapartats s'inclouran en el sobre de participació general.

Convocatòria cos d’Inspectors 2014-2015.

  • Publicacions.
  • Orde normes procedimentals

    Convocatòria

  • Presentació de sol·licituds.
  • El termini de presentació de sol·licituds i documents serà de quinze dies hàbils que començarà a computar-se el dia 6 de novembre i acabarà el dia 24 de novembre de 2014 , ambdós inclosos. Durant este termini podrà desistir-se de la sol·licitud presentada.
    Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, no es tindrà en compte cap sol·licitud nova ni modificació alguna de l’entregada, ni documentació referida als mèrits aportats, ni cap renúncia a la participació excepte el que s’establix en la convocatòria.

    • Participants.

      Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància telemàtica per mitjà de l'aplicació destinada a este efecte (consultar funcionament en Instruccions), i cal que amb posterioritat formulen les peticions telemàticament. Durant el mes de gener de 2015, s'obrirà un termini de set dies naturals perquè els participants sol·liciten les peticions per via telemàtica.

      En el cas que tinga algun problema amb els dígits del propi compte bancari, o per a qualsevol incidència informàtica o problema relacionat amb l’accés a l’aplicació, vaja a la pàgina web del SAI:
      http://sai.edu.gva.es

      Per a més informació sobre el contingut de la convocatòria consulte amb la direcció territorial corresponent. Telèfons:

      • Direcció Territorial d’Alacant:
        • 965934693 - Mestres
        • 965935019 - Secundària i Altres Cossos
      • Direcció Territorial de Castelló:
        • 964358446 - Mestres
        • 964358463 - Secundària i Altres Cossos
      • Direcció Territorial de València:
        • 961964060 - Mestres
        • 961964042 - Secundària i Altres Cossos
      • Servicis Centrals:
        • 961970664
        • 961970660
        • 961970656
        • 961970836

      En el cas d'haver participat en el concurs de trasllats convocat en el curs 2013/14, si el participant no aporta cap nou mèrit i fa valdre la baremació de la documentació aportada en el concurs, no serà necessària la presentació de la instància d'Aportació de Mèrits en les direccions territorials d'Educació, Cultura i Esport.
      En el cas dels participants que desitgen revisar o aportar nous mèrits, o bé, el personal docent que no va participar en el concurs de trasllats convocat en el curs 2013/14, hauran de presentar la documentació acreditativa pertinent (sobre) i la instància d'Aportació de Mèrits en les direccions territorials corresponents.

Descàrrega d’Annexos - cossos d’Inspectors i d’Inspectors al Servici de l’Administració Educativa.

  • Annex I - Barem de Mèrits
  • Annex I

  • Annex II - Codis de Petició de Llocs
  • Annex II

Instruccions de participació

  • Instruccions generals de participació
  • Instruccions generals de participació

  • Instruccions per a omplir i presentar la sol·licitud telemàtica
  • Instruccions sol·licitud

    Aportació de Mèrits.

  • Instruccions dret preferent.
  • Dret Preferent

  • Aclariment sobre instàncies i sobres
    • Codis Provincials:
    • 03 - Alacant
      12 - Castelló
      46 - València

    • Sobre destinat a Publicacions, premis i mèrits només
    • - Es referix només als mèrits del subapartat 4.1.

      - Els mèrits corresponents a la resta d'apartats i subapartats s'inclouran en el sobre de participació general.

Concurs de mèrits per a la renovació de directors de centres docents públics de la Generalitat.

  • Publicació en el DOCV
  • Convocatòria 2014

  • Aspirants
  • Els possibles aspirants a la renovació figuren en l’annex I, per orde alfabètic i amb indicació del centre docent la direcció del qual exercixen.

    Annex I: Aspirants per orde alfabètic

  • Model d’instància
  • Els que opten a continuar en l’exercici del càrrec, hauran d’omplir una instància de sol·licitud de renovació i d’avaluació, ajustada al model que figura com a annex III d’esta resolució.

    Annex III: Sol·licitud de renovació i d’avaluació de la labor exercida en la direcció de centres docents

  • Presentació d’instàncies
  • El termini per a presentar la instància serà de 15 dies naturals comptats a partir de l’endemà al de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

    La presentació de les sol·licituds, junt amb la resta de la documentació, es realitzarà preferentment en el Registre de La Direcció Territorial d’Educació, Cultura i Esport a l’àmbit del qual pertanga el centre a què s’opta (annex IV) o bé en els llocs i forma que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

Participants forçosos o amb dret preferent

Convocatòria professors de Religió Catòlica.

  • Publicació en el DOCV
  • Convocatòria (completa)
    Convocatòria (només la resolució)

  • Annexos
  • Annex I: barem
    Annex II: aportació de documentació
    Annex III: full d’autobaremació
    Annex III: full d’autobaremació autoemplenable (obrir amb Acrobat Reader)
    Annex IV: llistat de centres

  • Correccions d’errors
  • Annex IV: correcció d’errors
    Annex IV: 2a correcció d’errors

  • Guia d’ús del dret preferent a localitat
  • Dret preferent a localitat

  • Presentació d’instàncies
  • El termini de presentació d’instàncies i documentació per a la convocatòria publicada amb la present resolució serà de quinze dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

    Totes les condicions exigides i els mèrits al·legats han d’estar complits o reconeguts en la data de terminació del termini de presentació d’instàncies, i s’acreditaran documentalment amb la instància de participació.

    Qualsevol dada omesa o consignada erròniament per l’interessat no podrà ser invocada per este a l’efecte de futures reclamacions ni considerar per este motiu lesionats els seus interessos i drets.

    No seran tinguts en compte els mèrits no invocats en les sol·licituds, ni tampoc aquells que no es justifiquen documentalment durant el termini de la seua presentació.

    El sol·licitant podrà desistir de la seua sol·licitud de participació en el procediment dins del termini de presentació de sol·licituds, que és de quinze dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

    Podran renunciar als destins obtinguts en el termini de 5 dies hàbils donat per a la reclamació a la resolució provisional de destins, si no es fa en este termini ja no podran renunciar-hi.

  • Petició Telemàtica
  • La presentació de sol·licituds serà telemàtica a través de la pàgina web de la . El termini de petició telemàtica serà des de les 00:00 hores del 2 de maig de 2014 fins a les 23:59 hores del 19 de maig de 2014.

    No s’acceptaran instàncies presentades en cap registre físic.

    Per a accedir a l'aplicació l'usuari haurà de polsar on posa "Si és la PRIMERA VEGADA que accedix al sistema, no recorda la seua contrasenya o s’ha desactivat el seu usuari. Clicar ací.". Una vegada fet açò podrà accedir amb el seu usuari, que serà el NIF, i la seua contrasenya, que serà l’establida per vosté en el procés de validació.

    Termini finalitzat => Accés a Petició Telemàtica

Nomenament comissions de valoració professors de Religió

Participants Religió

De conformitat amb la base 9.2 de la convocatòria, contra esta exposició de puntuacions definitives NO CAP CAP RECLAMACIÓ i s’haurà d’esperar que la Subdirecció General de Personal Docent faça pública la resolució provisional de destins i establisca el corresponent període de reclamacions.

Professors de Religió.


Avda. Campanar, 32 46015 - VALENCIA